بستن
Lafarrerr
Lafarrerr

بستن

سرم ضد آکنه لافارر

سرم ضد آکنه لافارر حاوی آزتینول حاوی 15% ماده مؤثره آزلائیک اسید می‌باشد که در کنار روغن درخت چای، ویتامین آ و ترکیبات ارگانیک به منظور رفع آکنه‌های خفیف تا متوسط ولگاریس و نیز بهبود عارضه پوستی روزاسه فرموله شده است.

این محصول قادر است با جذب سریع در زمانی کوتاه، نه تنها آکنه را برطرف نماید بلکه تغییر رنگ ناشی از آثار به جا مانده از آکنه را نیز به خوبی از بین ببرد.

همچنین سرم ضد آکنه لافارر برای نواحی مستعد آکنه نیز مناسب می‌باشد و از بروز آکنه در این نواحی پیشگیری می‌کند.

آزلائیک اسید موجود در این محصول دارای ویژگی ضد باکتری، متعادل سازی ساخت کراتین و تنظیم ترشح چربی است و نیز در رفع تغییر رنگ ناشی از آثار به جا مانده از آکنه بسیار مؤثر عمل می‌کند.

روغن درخت چای یک ضد عفونی کننده طبیعی است، از تکثیر باکتری‎‌ها ممانعت به عمل می‌آورد، با تنظیم اندازه منافذ پوست موجب کنترل ترشح چربی می‌شود، به ترمیم و حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و نیز از قابلیت ضد التهابی برخوردار است.

ویتامین A یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب لایه برداری، متعادل سازی ساخت کراتین و کاهش پوسته ریزی شده و با ممانعت از انسداد منافذ پوستی از تشکیل آکنه پیشگیری می‌کند که این روند موجب روشن شدن لک‌های پوستی نیز می‌گردد. در ضمن بانوان می‌توانند از این محصول قبل از آرایش نیز استفاده نمایند.

توضیحات محصول

سرم ضد آکنه لافارر

مزایای این محصول بشرح ذیل می باشد :‌

  • حاوی آزلائیک اسید 15%، روغن درخت چای و ویتامین A
  • مناسب برای رفع آکنه‌های ولگاریس و روزاسه
  • پیشگیری از بروز آکنه در نواحی مستعد آن
  • لایه‌برداری، ممانعت از انباشتگی کراتين و انسداد منافذ
  • رفع لک‌های ناشی از آکنه و روشن کننده پوست

شماره پروانه بهداشتی ساخت : 56/22912

روش های استفاده
مقدار مناسب از سرم ضد آکنه را بر روی پوست تمیز مصرف کنید. استفاده از این سرم علاوه بر نواحی درگیر با جوش ، بر نواحی مستعد آکنه (به منظور جلوگیری از بروز آکنه) نیز پیشنهاد می‌شود. همچنین سرم آزتینول در تسکین التهابات ناشی از روزاسه نیز موثر است. از مزایایی اصلی این محصول قابلیت آن در کاهش لک‌ها و اثرات ناشی از آکنه می‌باشد. از تماس با چشم و نواحی اطراف آن اجتناب کنيد و در صورت تماس به سرعت آبکشی نماييد. از سرم ضد آکنه حاوی آزتینول روزی ۲ بار استفاده نمایید.
نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حنانه بیات
حنانه بیات

سلام وقتتون بخیر من صورتم دائم جوش میزنه و جای جوش هم باقی میماند این سرم میتونه مفید باشه برای من در ضمن پوست چربی هم دارم

محمد مهدی
محمد مهدی

خیلی خارش داره یعنی پوست من باهاش سازگار نیس؟؟؟؟

بازگشت و استرداد کالا

با خیال راحت خرید کنید و در صورت خرابی کالا آن را استرداد نمایید.

کالای اورجینال و با کیفیت

لافارر کالای شما را از لحاظ کیفیت و اصالت تضمین می نماید.